ترافیک پر‌حجم در محور‌های مواصلاتی شمال کشور-راهبرد معاصر

ترافیک پر‌حجم در محور‌های مواصلاتی شمال کشور

رئیس پلیس راه مازندران از پر حجم بودن محور‌های مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در برخی مناطق جاده چالوس را شاهدیم و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته تا شنبه ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 29
کد خبر: ۲۵۵۷۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه از صبح پنج‌شنبه شاهد ترافیک پر حجمی در برخی محور‌های مواصلاتی استان هستیم اظهار داشت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته آغاز شد و تا روز شنبه ادامه دارد.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه در محدوده سیاه پیشه و مرزن آباد گره ترافیک‌ی دیده می‌شود و ممکن است باعث طرفه شدن محور کندوان گردد خاطرنشان کرد: تردد خودرو‌ها در محور هراز و سوادکوه روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ پنج‌شنبه جمعه ۸ و ۹ شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب به ممنوعیت تردد انواع تریلر در محور هراز اشاره کرد و گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و با صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز جمعه ۹ شهریورماه در حالت رفت و برگشت در محور هراز از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه اعمال محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب را داریم و از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران_شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس اعمال شده و از ساعت ۱۷ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه خواهد بود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار